قیمت مناسب زعفران تهران

زعفران تهران یکی از بهترین و مناسب ترین زعفران های ایرانی می باشد که عطر و طعم بسیار خوبی دارد. تولید زعفران اصل اکثرا را در داخل کشور خودمان اتفاق می ‌افتد. می ‌توان گفت زعفران ایرانی یکی از بهترین نوع زعفران های تولید شده در کل دنیا می باشد.شما می توانید بهترین زعفران ایران را با مناسب ترین قیمت از ما بخواهید ما این محصول را با شرایط بسیار خاص برای شما ارسال خواهیم کرد.

قیمت مناسب زعفران تهران

مشخصات انواع زعفران تهران کیلویی

مشخصات انواع زعفران تهران کیلویی زعفران تهران کیلویی انواع مختلفی در بازار دارد این زعفران در کل بازار های جهانی شناخته شده و معروف می باشد و برای همین بازار فروش پر رونقی دارد.

یکی از مشخصات زعفران تهران عطر و طعم خاص این زعفران می باشد. این محصول از عطر و طعم بسیار خوبی برخوردار می باشد و هنگامی که از آن به عنوان طعم دهنده و چاشنی در غذا ها استفاده می‌ شود کیفیت بسیار خاصی به غذا می بخشد. زعفران تهران سر قلم های بسیار درشتی دارد و رنگ آن نیز کاملا یک دست می باشد و ظاهر بسیار زیبایی دارد و همه این عوامل باعث محبوبیت این زعفران در بین مردم شده است.

زعفران تهران چون در مناطقی که آب و هوای بسیار مناسبی دارند کشت می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. زعفران تهران در بین مردم استفاده های زیادی دارد و مصرف آن می تواند باعث درمان اکثر بیماری ها نیز بشود. همچنین جوشانده این محصول نیز خواص بسیار زیادی دارد.

مصرف زعفران به شما کمک می کند که پوستی زیبا و بدون لک و جوش داشته باشید همچنین مصرف این محصول از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند و باعث می‌ شود که شما همیشه پوستی جوان داشته باشید. این محصول به طور عمومی به سلامت بدن شما کمک بزرگی می کند و می توان گفت که مصرف آن خواص بی نظیر بسیار زیاد دیگری هم دارد.

تولید انواع زعفران تهران اصل

تولید انواع زعفران تهران اصل تولید انواع زعفران تهران اصل اکثرا در داخل کشور خودمان اتفاق می افتد. کشور ایران آب و هوای بسیار مناسبی برای کشت زعفران دارد و برای همین زعفران ایرانی در کل دنیا بهترین نوع زعفران می باشد.

عطر و طعم خوب زعفران ایرانی یکی از ویژگی های این محصول می باشد و همین عامل هم باعث شده است که زعفران تهران اصل در بین مردم محبوبیت بسیار زیادی به دست بیاورد.

تولید کننده زعفران تهران اصل این محصول را با بالاترین کیفیت تولید می کند و آن را با کمترین قیمت به دست مشتری می رساند. صادرات زعفران تهران نیز افزایش دوچندانی پیدا کرده است و این محصول در میان کشور های دیگر طرفداران بسیار زیادی برای خود فراهم کرده است.

15

  1. زعفران با توجه به بسته بندی های مختلف در سایز های متفاوت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

  2. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

    • سلام کاربر گرامی
      لطفا فرم داخل سایت را پر کنید مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و شما را راهنمایی میکنند.

  3. قیمت بالای زعفران باعث شده که همه به سمت رنگ مصنوعی بروند ولی زعفران برای غذا یه عطر و طعم خاصی میده

    • سلام خانم ارجمند عزیز
      برای دریافت سریع پاسخ سوال خود با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید. و یا فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  4. سلام خدمت شما. به شهرستان هم به مقدار کم ارسال دارین یا نه؟ اگه ارسال دارین لطفا شرایط رو بگین.تشکر

    • سلام کاربر گرامی
      برای دریافت سریع پاسخ سوال خود با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  5. سلام روز خوش.
    خیلی خوبه که زعفران رو به صورت پودر عرضه می کنید.
    خیلی عالی هست.
    مرسی عزیزان

  6. سلام طاعاتتون قبول من قصد خرید عمده از مجموعه شما رو دارم ممنون میشم منو بیشتر راهنمایی کنید در این زمینه

    • سلام
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  7. سلام
    از سایت شما کمال تشکررا دارم بابت کیفیت و قیمت مناسبتون . به دوستان پیشنهاد میدم یکبار خرید از شمارو امتحان کنند

    • سلام دوست عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  8. زعفران خواص ضد سرطاني دارا می باشد و به عنوان يك داروي ضد تومور و جمع كننده راديكال های آزاد عمل می كند. بر اساس تحقیقات پزشکی ثابت شده است که مواد آنتی اكسیدان موجود در زعفران خواص ضد سرطانی دارا می باشند. بر اساس نتایج این بررسی بنظر می رسد که استفاده از زعفران، از بروز توالی های ژنی سرطان زا جلوگیری می كند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما