قیمت خرید پودر زعفران قائنات

قیمت خرید پودر زعفران قائنات به پارامتر های مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوع بسته بندی، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و …. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. شایان ذکر است قیمت انواع زعفران در خریدهای عمده و بدون واسطه به علت دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

قیمت خرید پودر زعفران قائنات

بررسی کیفی پودر زعفران قائنات

بررسی کیفی پودر زعفران قائنات پودر زعفران قائنات اصل دارای سطح کیفی بالایی است و دارای رنگ دهی بسیار مطلوب و عطر و طعم مناسبی است. زعفران مرغوب در ترکیب با آب سرد به تدریج رنگ می دهد و دارای طعمی تلخ و گس است همچنین بوی بسیار خوبی دارد. این محصول دارای رنگ قرمز خوشرنگی است و کلاله های سالم و فاقد شکستگی دارد. این زعفران دارای بسته های شکیل و مناسبی است و امروزه در بسته های پاکتی، کریستال، فلزی، شیشه ای و … تولید و عرضه می شود که نوع بسته بندی نیز بر کیفیت و قیمت زعفران مؤثر است.

این محصول عاری از هرگونه ناخالصی می باشد و به بهترین شکل سورت و تمیز شده. است. قاینات یکی از شهرهای اسان خراسان می باشد که به علت دارا بودن شرایط آب و هوایی مناسب بیشترین کشت زعفران را به خود اختصاص داده است و هر ساله حجم قابل توجهی از ابن محصول پر خاصیت از مزارع وسیع در این شهر برداشت می شود و در بازارهای داخل و خارج از کشور ارائه می گردد.

تولید کننده پودر زعفران قائنات

تولید کننده پودر زعفران قائنات این روزها تولید کننده زعفران قائنات این محصول را با کیفیتی عالی تولید و ارائه می کند. در حال حاضر شرکت های متعددی در زمینه تولید زعفران مشغول فعالیت می باشند و این محصول را پس از برداشت از مزارع در کارخانه های تولید کننده به وسیله دستگاه های پیشرفته و مدرن فرآوری می کنند و پس از آماده شدن در بسته بندی های استاندارد و در اوزان مختلف راهی بازی فروش می گردد. زعفران یکی از بهترین ادویه های صادراتی محسوب می شود و امروزه این محصول در بسته بندی های شیک و جذاب توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود که به علت کیفیت بالا در آنجا نیز بسیار پرفروش می باشد.

یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز خرید زعفران درجه یک با قیمتی ایده آل همین سایت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها مشتری را برای خریدی بهتر و آسان تر راهنمایی می کنند.

2

  1. سلام و عرض ارادت خدمت شما من از سایت شما پودر زعفران قائنات با قیمت مناسب در تهران خریداری کردم خیلی عالی بود.

  2. زعفران های مختلفی در دنیا وجود دارند از جمله: زعفران گاتینه در اتریش؛ زعفران کوزانی در یونان؛ زعفران اسپانیایی که شباهت زیادی به زعفران های آسیایی و ایرانی دارد؛ زعفران ایران و هند که شبیه به هم هستند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما